img

Марафон відкритих уроків

Уже стало традицією щорічно проводити відкриті уроки з метою обміну досвідом та підвищення рівня кваліфікації педпрацівників.

В 2021 – 2022 навчальному році затверджено план проведення відкритих уроків на І та ІІ семестри. Своїм досвідом ділилися не тільки вчителі, які атестувалися, а всі вчителі, бо усі, як старші, так і молоді, мають власний досвід, власні напрацювання, а отже, можливість поділитися своїми ідеями. Метою відвідування була: мотивуюча роль різних видів оцінювання в процесі навчання школярів, формування ключових компетентностей на уроках і в позакласній роботі, використання сучасних освітніх технологій в організації освітнього процесу. Своїм досвідом із розвитку загальної витривалості засобами фізичної культури поділився Адамчук В.Є. на уроці фізичної культури у 8 класі. Він продемонстрував, які методи можна використати для підтримання здоров’я в умовах нашої гімназії, де відсутній спортзал. Також на уроці трудового навчання у 5 класі педагоги ознайомилися з використанням проєктних технологій.

Кожен педагог проаналізував можливість використання проєктних технологій на своєму предметі. Упродовж навчального року педколектив працював над підвищенням результативності навчання здобувачів освіти та використанням різних видів оцінювання, зокрема, формувального, та їх ролі у стимулюванні пізнавальної активності дітей на уроках. Саме ідеями із впровадження різних видів оцінювання поділилися Мисюк О.В., вчитель початкових класів та Онищук Т.І., вчитель української мови та літератури, Глушан Л.В., вчитель основ здоров’я. Про використання сучасних освітніх технологій на уроках зарубіжної літератури ділилися досвідом Палій С.В., на уроці математики – Тимощук В.І., на уроці історії – Ковальчук Ю.В. Як стимулювати пізнавальну активність учнів у процесі формування предметних компетентностей поділилася досвідом Скрипниченко Н.Я., вчитель інформатики на уроці інформатики у 5 класі. Про практичне застосування знань, шляхи підвищення мотивації до навчальної діяльності поділилися досвідом Панасюк Г.Д., вчитель біології, на уроці біології у 7 класі, та Людвічук Т.А.,вчитель географії, на уроці природознавства у 5 класі. Опора на життєвий досвід, створення проблемних ситуацій, створення ситуацій успіху, використання творчих завдань – всі ці методи, які зацікавлюють дітей та спонукають до активної творчої діяльності.

Сьогодні суспільству потрібні творчі особистості, які мають бути активними будівельниками життя, отож завдання кожного педагога – повернути інтерес учнів до вивчення кожного предмету, зробити навчання цікавим, а отже, це спонукає кожного педпрацівника до пошуку, до ініціативи. Вчителі нашої гімназії під час проведення відкритих уроків використовували технології проблемного навчання, ІКТ, технології критичного мислення, технології розвиваючого навчання. Вчителі показали, що саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, стимулює активність і творчість, підвищує інтелект дитини.

Отже, методичний тиждень «Крок до зірок» був розтягнутий у часі з вересня 2021 року і до березня 2022 року та сприяв підвищенню фахового рівня кожного педагога.

Коментарі: